Angkat Aku

Stephanie Erastus lagu Angkat Aku
Stephanie Erastus lagu Angkat Aku.

Angkat aku dalam kemuliaanMu,
terbang tinggi bagai rajawali.
Berlari tiada lesu, berjalan tiada lelah,
s’makin dekat, lekat kepadaMu.

Angkat aku dalam kemuliaanMu,
terbang tinggi bagai rajawali.
Berlari tiada lesu, berjalan tiada lelah,
s’makin dekat, lekat kepadaMu.

Tuhanku, ‘ku nanti-nantikan Kau,
Yesus kehidupanku.
HadiratMu tempat perteduhan,
kesukaanku.

Tuhanku, ‘ku perlu pemulihan,
oleh kuasa FirmanMU.
Roh Kudus berilah kekuatan,
s’panjang hariku.

Angkat aku dalam kemuliaanMu,
terbang tinggi bagai rajawali.
Berlari tiada lesu, berjalan tiada lelah,
s’makin dekat, lekat kepadaMu.

Tuhanku, ‘ku nanti-nantikan Kau,
Yesus kehidupanku.
HadiratMu tempat perteduhan,
kesukaanku.

Tuhanku, ‘ku perlu pemulihan,
oleh kuasa FirmanMU.
Roh Kudus berilah kekuatan,
s’panjang hariku.

Tuhanku, ‘ku nanti-nantikan Kau,
Yesus kehidupanku.
HadiratMu tempat perteduhan,
kesukaanku.

Tuhanku, ‘ku perlu pemulihan,
oleh kuasa FirmanMU.
Roh Kudus berilah kekuatan,
s’panjang hariku.

S’panjang hariku.

Komentar

Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *